this nights dream

Inatt hade jag en lite konstig dröm. Jag drömde om en massa m'nniskor från Värnamo.
En del av drömmer tog sig såhär.
Jag och Fredrik var tydligen itne riktigt tillsamman. Men han fanns ändå med så något mer än vänner men det va lite osäkert allt. Jag var hemma hos Jacob O och det slutade med att vi la oss i hans säng. Det hände inget utan vi låg där och pratade och jkag vaknade innan det hann hända något. Men när jag vaknade så låg det någon jämte mig. Jag blev då osäker på vem det va som låg där för en kort sekund. Var det Jacob?
Fast sen kom jag till baka och vände mig om och gosade ner mig jämte världens bästa Fredrik.

Skum dröm dock. Jobbigt när man vaknar och inte vet vad det är som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0