telefonkö

Du har för närvarande plats 38 i kön...
Just nu sitter jag i telefonkö. Det är trist att sitta och vänta såhär men det går rätt snart ändå. Det var över 100 handläggare så jag hoppas det går snabbt.
Igår var jag hos Fredrik. Det var mysigt. Kollade på Gossip Girl och Caroline Gynning. Sen somnade jag rätt tidigt. Det känns som att jag alltid somnar när jag är med honom. I allfall under veckorna när jag jobbar. Fast det kanske är för att jag måste väckas av väckaklocka varje dag. Fast har man väl kommit upp så brukar det gå ganska bra.
Det är rätt surt väder ut idag. Regnar lite emellanåt. Just nu verkar det dock uppehåll.
Efter jobbet är det tvättning som gäller.
Nu har jag fått hjälp med det jag ska. Det gick rätt snabbt ändå måste jag säga.
Tänk om Viasat hade den snabbheten. Läste i en gratistidning igår att dom hade kommit tvåa å SM i kundtjänst. Vet inte om jag håller med om det. Idag ska jag ringa och fråga var våra box är. Nu få det fan vara nog här snart. Jag är vansinnig på dom. Eller om vi ska testa med den boxen som vi ha fast då bli det väl ännu mer problem. Jävla VIasat jag ska aldrig sldrig aldrig mer ha med dom att göra sen. Fy fan. Jag ska gå till PLUS med det här. Hah.

Kommentarer
Postat av: världens bästa emelie

åh telefonköer är det värsta som finns. men angående PLUS så tycker jag sannerligen att du ska mejla dit! du kanske får vara med i tv! haha. puss

2008-02-27 @ 14:13:30
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: Ola

Låt mig gissa. Skatteverket?

2008-02-27 @ 18:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0