rosa

Igår hade vi tvätt - och städdag. Det var inte så kul men nädvändigt. Jag var helt slut runt nio tiden. Klockan tio va tvätten färdig, och lägenheten rätt städad. Det kändes bra. Sen duschade jag och gick och la mig. Så kul kväll hade jag. Fast det känns bra efteråt när man fått bort all skit som man samlat på sig.

Idag vaknade jag en minut innan klockan skulle ringa. Jag vet inte om det är bra eller dåligt? Jag kan tycka det är rätt skönt att vaknad innan klockan ringer så man slipper vakna till ett oljud. Fast det bero nog lite på situationen.

Ikväll kommer syster. Det ska bli väldigt mysigt. Dock vet jag att hon kommer vara lite splittrad då hennes pojkvän är hemma från lumpen denna helgen och inte hemma nästa helg men jag ska försöka göra henne glad så hon inte behöver tänka på honom hela tiden. Jag hoppas hon kommer att tycka det är roligt i allfall. Så ikväll kommer hon och ikväll bli det att ta det lugnt. Kommer rätt sent så det bli väl sängen ganska sanbbt. I morgon ska jag jobba först sen ska vi ut och äta på en grekiskt restaurang. Det stället jag och Fredrik va på. Jag har ju lovordat det så högt nu! Det ska bli gott!!

Jag hoppas jag få min data snart. Troligen kommer jag inte att få den denna veckan. Min vanliga otur med beställda prylar tydligen. Det går inte så snabbt här känns det som. Jag som hade velat ha den och kollat på melodifestivalen men det få kanske bli bio eller något i stället.  På lörda under dagen bli det i allfal stan som ska besökas. Det är planen än så länge. Hoppas det kommer bli bra!

Kommentarer
Postat av: emelie

om du och Malin vill äta fantastisk god grekisk mat men inte åka så långt så finns det en jättebra restaurang på Gotlandsgatan, nära Skanstull, som jag verkligen kan rekomendera. Kamarina heter det och man bör boka bord innan :)

2008-02-14 @ 18:02:57
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0