mint krokant

Nu är jag inne på slutspurten på arbetsdagen. Det blev lite jag måste fixa innan jag kan gå. Mest fixa så att någon kan vara här på måndag morgon och öppna åt killarna som ska fixa en ny växel åt oss! heja. Det kommer bli bra. Jag gillar i och för sig lite äldre versioner på telefoner men det bli kanske lite smidigare men nya i stället. Hur som, jag ska inte vara i Sollentuna på måndag utan ska nämnligen vara i stan inne på huvudkontoret i stället. Bara på måndagen och det var naturligtvis just på måndagen dom skulle komma och fixa detta. Nu måste jag bara kolla med en advokat här om han är här klockan 09.00 på måndag morgon eller om det måste planeras om en ny dag för detta.
Phhu.
Ikväll bli det lite thai mat vad det tänkt.
Efter jobbet ska jag dessutom hämta min överraskning.


Jag har mens också. VIlket innebär att jag har tuggat i mig en 100 g mint krokant idag. Fan.


Kommentarer
Postat av: SARA

Gott med thaimat :) Ha en trevlig helg!

2008-02-29 @ 15:40:22
URL: http://www.aamaziing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0