min namnsdag idag

Jag är hungrig. Har bara ätit lite frukt idag. Det vankas middag senare ikväll. Frågan är bara vad det kommer att bli för något. Jag vet inte vad jag är sugen på.
Det ljusnar mer och mer för varje morgon. Det känns skönt. Det är fint att åka till jobbet nu när det är fint vinter/vår-väder. Solen har varit framme stora delar av helgen men det är ju fortfarande kallt ute så vårväder kan jag inte kalla det direkt. Jag gillar det som det är just nu. Helgens väder kan vara framme hela veckan tycker jag. Det vore mysigt. Inte för att jag kan ta del av det så mycket inne på kontoret ändå men men.

Idag har jag namnsdag. Det är Frida idag. Bara så att ni vet.
Fyra stycken har grattat mig en så länge. Fast den ena påminde jag så det räknas väl inte rikrigt. Annars är det Emelie S, faster Pia, pappa och Fredrik som har grattat mig. Fast Fredrik påminde jag som sagt.

Jag längtar lite tills på lördag. Kan inte riktigt beskriva hur kul jag tycker det ska bli att gå ut på Harrys. Först förfest med prat och melodifestivalen och sen dans på Andys. Det slå varenda uteställe i hela Stockholm just nu.

Igår var jag föresten grym på Singing Bee. Kunde nästan alla låtar. Jag hade nog kammat hem segern igår om jag hade varit med. Jag blir helt till mig ibland när vissa låtar spelas. Fredrik fick säga till mig att lugna ner mig lite haha. Väligt trevligt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!! jag som skrivit upp i almanackan och allt men glömde det ändå. dåligt! jaa. lördag då gäller det!

2008-02-18 @ 17:56:29
URL: http://alltomjohanna.blogg.se
Postat av: emelie

GRATTIS på namnsdagen! jag hade faktiskt också ringat in det i almanackan. jag skyller på att jag är sjuk och virrig.

jag betalade päronen eftersom jag kom på mig själv när jag stod och packade ner alla andra varor i mina kassar. jag blev så paff att jag sa högt "oj, päronen". fast annars hade jag nog tagit dom. om jag kommit på det senare. hah. puss

2008-02-18 @ 18:41:38
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0