melodifestivalen för oss samman en lördagkväll som denna

Först verkade det inte som om jag skulle få se melodifestivalen då min data inte kunde få igång det som krävdes. I och med att den är ny så har jag inte hunnit fixa med allt. Sen kom Sune som en räddande ängel och gav oss sin mac att titta på.
Mycket bättre än förra veckan i allfall.
Carola va helt underbar tycker jag. Jag gillade låten, jag älskar henne. Mer behöver jag inte säga.
Det bästa av allt är att under festivalen så messade jag med Johanna, Emelie och Elin. Två i Växjö, en i Norge och jag i Stockholm. Det var vacker och fast att vi är långt ifrån varandra så kändes det ändå så nära nu ikväll. Mysigt! Hade gärna tillbringat kvällen tillsammans med er och kommenterat allt.
Fast jag oh syster hade det också väldigt mysigt.
Har kommig hem efter en snabb sväng på McDonalds där det med morötter, latte och en chickenburger. Nu ska vi lägga oss och kolla på Sunes Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0