kaffe.

Tog mig precis en liten kaffe. Jag har ont i huvudet. Det känns som att det är dubbelt så stort och är väldigt jobbigt att bära upp just nu. Fast få stoppa i mig någn alvedon så att jag orkar med städ och tvätt dagen. Dock bli det nog inte så mycket städning just i mitt rum. Det är rätt ok ändå. Ska bara damma lite och dammsuga. Sen bli det gemensam städning i kök och badrum. Fast förra gången vi gjorde det gick det på ett kick så jag tror att det kommer att gå rätt snabbt idag också.
Vi ska göra lite fint för gästerna. Fast vad jag har lärt mig är att man inte ska storstäda galet innan utan mer städa i ordning lite för sen ser det ut som förbannelse ändå. Haha. Fast klart. Lite snyggt och prydligt måste det ju vara.
Åhh mitt huvud är så tungt. Jag förstår inte varför. Klockan är snart tre. Bara en timme kvar. Dagen har gått väldigt fort. Kan vara för att jag har haft att göra rätt stora delar av dagen.
Vädret ute är fint och det gör en glad det också!
I morgon kommer syster! Det gör mig ännu gladare!
Sen kanske jag kan få min data snart också, fast vågar ju inte hoppas allt för mycket direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0