kaffe och magont

Snart är det helg. Bara lite drygt en halvtimme kvar att jobba. Det har endast varit en advokat här idag. Nu har han gått för dagen. Fast vi har hunnit med två fika pauser så det har varit trevligt. Lite har jag skrivit och fått gjort. Nyff fick jag ta fram min kreativa sida och göra ett eget kuver. Huvudkontoret hade tydligen slut på stora kuvert som ör lite större än ett A4-papper. Hur jag skulle skicka dom utan att vika dom visste jag inte riktigt. Så det va bara att klistra ihop ett srörra kuvert av A3-papper och lägga dom i. Jag hoppas att dom kommer dram som dom ska i allfall. Blev lite orolig för portot men det borde fungera tycker jag. Det gick inte att få in den i springan till frankeringsmaskinen utan jag fick ta portot på ett annat papper och sen tejpa på det. Tro ni det fungerar ändå?
Hoppas det. Hur som helst är jag rätt nöjd ändå.

idag har det varit sol ute. Kallt dock men solen har varit framme hela dagen. Nu tittade jag precis ut genom fönstret och då snöar det lite igen. Bara små vita fina flingor yr runt utanför. Det gör inte så mycket. Det få gärna vara sånt här väder. Så länge det inte blåser för mycket. Jag är glad att jag tog med mig vinterjackan till Stockholm i allfall.

Usch nu fick jag ont i magen. Det är ju inte bra. Hoppas det går äver till kvällen taberas.

Kommentarer
Postat av: emelie

gardiner är tyvärr fel du! gissa igen. hah. pusspuss

2008-02-15 @ 20:07:05
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0