jag längtar om det går ännu mer..

Jag hade precis skrivit ett så jävla långt inlägg så försvann allt. Fan kuken!!!
Det handlade om kärlek och musik.

Hur som helst.

Jag fick precis ett samtal från Johanna och Michan. Dom ringde och var fulla och underbara!
Jag vill också vara full på en tisdag tillsammans med dom!
Deras vän Marie berättade om en film som hon hade sett när hon var liten. Det var en väldigt konstig berättelse,
jag förstod inte vad det handlade om, och det berodde inte på skånskan hon pratade.
Jag visste dock inte vad det var för någon film.
Hahahah.
Hur som helst så blev jag glad översamtalet.
Fick reda på att Michan också ska hem på lördag!
Jag är så glad.
Åh jag är så lycklig nu för på lördag ska jag få festa och dansa med tre av de vackraste som finns.
Emelie, Johanna och Michan!
På lördag smäller det ta mig fan!
Jag ska dansa mig svettig på Andys och jag ska skratta och vara lycklig och påvägen hem hoppas jag det blir galna upptåg som det ibland blir när jag och Johanna ska hem.
Jag längtar om än ännu mer till lördag än innan!
Ge mig nu nu nu!!!

Åh vad jag saknar er. Jag saknar er så mycket att jag kan börja gråta.
Mina fina flickor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag lipar. hahah. kan bero på att alkoholhalten i kroppen fortfarande finns kvar. igår var det galna upptåg.du skullle vatt med.. du skulle passa som handen i handsken här i växjö.rätt ordspråk nu va?
längtar tills lördag!!

2008-02-20 @ 09:28:40
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0