into my arms

Dagen har varit bra. Från klockan ett och fram tills jag slutade fick jag skriva massa saker. Hann med en lite kort fika paus också men annars så har det varit att göra hela tiden. Det är roligt. Jag tycker om det!
Ikväll blir det lugnt. Jag är lite trött efter dag. Redan onsdag i morgon. Veckorna går så fort att jag få lita panik nästan. Känns som att jag inte hinner med allt.
Nästa vecka ska jag börja ta tag i andra saker som har legat på hyllan lite nu. Det är planen i allfall.
Mina fina blommor börja arta sig här hemma. Jag trodde jag hade förlorat dom redan efter två dagar. Men efter lite kärlek så är dom fina och nu är jag rädd att dom kommer att vissna till under helgen. Fast tre dagar utan vattning borde dom ju klara av eller? Är egentligen inte så bra på det med växter och gröna fingrar och sånt.

Appropå helgen. Jag längtar så mycket!!

Nu sa jag försöka hitta mig en bra bok. Tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0