ibland är jag är en tönt

Igår när jag hade hävt mig i hoa så att säga så lät det hela tiden som att det va någon ute i rummet intill.  Det blåste rätt bra igår kväll må jag säga och det dra väldigt bra från våra fönster. Det riktigt dånar och viner. Helt sjukt. Den där skrapan är fan byggt med ett jävla slarv. Det gör mig lite vansinnig. Det gör mit irriterad. Jävla skitbygge är vad det är! BIllighetbygge. Ja vad man nu ska kalla det.
Hur som helst när jag låg där till sängs så tyckte jag verkligen det lät som att det va någon som gick runt där ute. Sen ringde Fredrik och jag berättade detta för honom. Han sa att jag hade väl låst dörren. Klart jag hade gjort det och dessutom hade jag kollat att den verkligen va lås sjuttioelva gånger.  Då säger jag till Fredrik "Jag funderar på att kanske låsa dörren in till mitt rum" Då skrattar han nästan till. Han tycker jag är löjlig. Men vad fan. Jag kan inte hjälpa att jag skrämmer upp mig själv. Jag bli nervös. Jag vet inte varför jag har blivit så jävla smårädd. Innan var jag aldrig det. Nu kan jag ju knappt somna om itne tvn är på. Vilken tönt jag är.
Fast jag låste aldrig dörren till mitt rum. Jag lyckades somna väldigt snabbt och bra ändå.
Jag är verkligen en tönt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0