helgen som gått.

God morgon vänner!
Helgen har varit väldigt bra.
I fredags så spenderade jag kvällen i lugn och ro framför tvn, efter att det blivit bestämt att jag skulle låna Fredriks lägenhet för att kunna kolla på Let´s Dance. Åkte ju dock en station för mycket och missade en del av programet.
Vid tjugo i fyra ringde Fredrik och ville komma in så det va bara att kliva upp och åka ner och hämta in honom. Han var full och jag va lite dum men sen somnade jag i allfall runt klockan fem.

Lördagen.
Spenderades med mys först. Åt en mysig frukost och sen på kvällen blev det skräpmat och melodifestivalen. Jag somnade till runt två tiden och vaknade igen vid halv tre. Gick och la mig men va rätt pigg så jag kollade på en dokumentär om porrindustrin, där man fick följa tre personer. Det va rätt äckligt. Somande nog halv fem typ.

Söndagen.
Jag låg i sängen rätt länge hemma hos Fredrik. Kollade på en film med systrarna Olsen när dom va små som gick på fyran. Inget vidare kanske men men. Sen blev det nyttig mat med sallad efter en jävla massa onyttigheter i helgen. Fy fan. Få ångest bara jag tänker på det.

Idag kanske jag ska ta tag i mitt liv och köpa det där förbannade kortet på friskis och svettis. Dock är inte min ekonomi världens starkaste just nu med utgifter på data och folk som fyller år till höger och vänster. Få nog vänta lite med det. Hela mitt sparkonto ser tryckt ut just nu. Februari är alltid sånhär. Jag undrar varför?
Fast nu skrev Sune att han hade hittat en bra billig data i en annons till mig. Det låter bra. Billigt och bra. Det låter ju lovande.

Idag va det rätt ljust ute när jag gick upp och skulle till jobbet. Det kändes faktiskt inte lika jobbigt att gå upp idag trots att Fredrik låg kvar i sängen. Fast hade tyckte jag stökade runt så mycket att han inte fick något ro så han gick upp sen när jag gick. Hah. Det är så orättvist att se någon annan ligga kvar och dra täcket runt sig. Fast idag verkar bli en bra dag. Jag känner hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0