godmorgon

07.55
Sitter och äter lite frukost här. Ska snart bege mig ner mot Södra station och sen åka vidare till Sollentuna. Idag kommer det troligen att vara en väldigt lugn dag på jobbet. Jag har ett litet ärende att fixa under lunchen bara men mycket mer än så vet jag inte om det kommer att bli dessvärre. Så denna fredagen kommer nog att gå rätt långsam är jag rädd. Kommer bara sitta och undra vad klockan är vad 3:e minut typ.
ikväll ska jag träffa Fredrik. Ska kanske ut och äta någonstans. Frågan är bara var. Det löser sig.
För första gången denna veckan är jag inte trött på morgonen. Det är bra. Jag har varit trött de senaste dagarna nu varenda dag när jag går upp. Inatt verkar jag ha fått sova ut lite.
I morgon vet jag inte vad jag ska göra. Jag få ta och försöka hitta på något. Annars har jag ju massa Gossip Girl och Gray´s som kan rädda dagen haha.
Lycka till, till Emelie idag som har tenta!
Nu måste jag skynda mig lite.

Kommentarer
Postat av: Sune

Frida, nu får det bli lite skärpning när det kommer till dina stavningar på bloggen. Denna gången undrar jag vad "Grace" betyder? Du kanske syftar på "Grey's"? Hoppas du får en bra helg gumman

/Din besserwisser till Combo

2008-02-29 @ 10:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0