förlåt mig

sommar

Jag är ledsen om jag gjorde er besvikna på något sätt. Det var inte min mening. Fast jag förstår om ni är det.
Förlår.
Det spelade ingen roll hur jag hade gjort i helgen. Någon hade blivit ledsen eller besviken. Det spelade ingen roll hur jag vände eller vred på det.
Så jag valde Värnamo. Dels för att jag inte är mig själv för tillfället. Vilket jag har berättat. Behöver inte gå in mer på det just nu. Dels också för att min syster fyller 18 år idag och i och med att jag jobbar och inte kunde vara där så tog jag det helgen innan.
Vet inte vad jag ska säga men jag hoppas att ni inte ta det personligt för det ska ni verkligen inte. Jag hade gärna varit med men ja nu blev det som det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0