födelsedagspresent del 1

Min kära pojkvän fyllde ju år i lördags. Jag var ju inte i Stockholm då så jag kunde inte fira honom på hans dag.
Presenter har jag inte heller köpt. Kan tyckas att jag är lite dålig som flickvän för att jag inte fixar det innan han fyller men då få man tycka det. Jag vill däremot se mig lite som en romantiker. Hah.
Därför har jag idag fixat en del av hans present. Den är rätt romantisk och fin och jag hoppas han bli glad. Eller jätteromantisk är den väl kanske inte. Men ändå lite.
Jag kan dock inte skriva ut vad det är jag har fixat med för om han mot förmodan skulle läsa detta så skulle ju det förstöra hela grejen.
Det komer dock ett bildbevis senare under kväll eller morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0