flowers.

Efter jobbet ska jag köpa blommor till rummet. Efter att julblommorna ha kastats ut för ett tag sedan är det nu dags att inskaffa några nya fina.
Egentligen gillar jag gröna växter men samtidigt vore det trevligt med en fin liten blomma om man kan hitta någon.
Vi få ju besök i helgen då det kommer vara fullt hus i lägenheten så det gäller ju att fixa till det lite. På onsdag är det städ och tvättdag men jag misstänker att redan på torsdagkväll så kommer allt att se ut som ett slagfält igen då vi är fyra stycken som ska samsas om utrymmet. Det kommer bli intressant. Väldigt trevligt men intressant. Fast det går nog bra skulle jag tro.

Ikväll blir det lite mys var det tänkt.

blommor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0