dålig morgon

Idag har jag en förfärligt dålig hårdag. Om den vore den enda.  Jag har en fruktansvärd dag vad det gäller att göra i ordning sig. Hjälp jag ser ut som fan. Ett vrak nästan. Vet inte vad det är.
Jag skulle piffa till mig lite idag genom att locka håret. Det gick inte bra. Håret blev verkligen inte så som jag ville så i sista sekund fick jag slänga upp det i en knut i stället. Idag kändes det inte snyggt. Sen fick jag ila till tåget. Fast jag gick i rask takt och kom i god tid trots att jag endast hade 10 minuter på mig.
Fy fan vilken bra start på dagen jag fick. Bajs!

Fast efter jobbet ska jag fika med Emelie. Det ska bli trevligt. Det gör dagen lite ljusare trots min fula frisyr och allt anant som gick fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0