come on and dance and sing lalala

Sitter på kontoret nu. För tillfället är jag ensam men det dyker nog upp någon sanrt hoppas jag. Det är inte kul att vara själv. Inte en fredag. Då vill man ju bara att tiden ska gå så man få helg snart. Så är det idag i allfall.
Efter jobbet ska jag hem och göra mig i ordning lite. Sen ska jag och syster ut. Det blir nog en rätt lugn kväll tror jag.
Det är kul att hon är här!

Jag känner mig på rätt bra humör. Dock är det något som ligger och gro som gör mig lite lite irriterad. Jag vet vad det är men kan inte skriva det här. Det känns bara som att jag kommer störa mig ett tag nu. Hoppas det inte bli så mycket bara. Bra att jag ha någon jag kan ventilera med nu i helgen.

Jag äter polkagrisar. Mina lågkallori. Karamell är det finsate ordet jag vet just nu. 

Kanske att vi gå ut och dansa ikväll. Kanske.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0