chai latte och söndags mys

13.46 är klockan. Vi har precis varit nere på Espresso House och ätit lite frukost. Blev en macka oxh cahi latte. Nu känner jag mig väldigt mätt och belåten. När vi var på väg ner såg vi en osminkan Lena Endre komma gående. Vi va lite osäkra först ifall det va hon men nu är vi enade om att det va hon. Hon såg lite sliten ut  det är det väl många som gör en söndag.
Helgen har flygit iväg. I morgon är det måndag igen och dags att jobba.
Snart ska vi bege oss in till centralen. Syster ska åka hem och jag ska åka till Fredrik och tillbringa lite tid med honom.
Helgen har varit väldigt bra.
Idag har jag mina nya klänning på mig. Sune säger att det ser ut som om jag ska gå i kyrkan. Jag gillar den här klänningen. Den är väldigt söt tycker jag plua mina fina under!

Kommentarer
Postat av: emelie

Grattis på namnsdagen Frida!

2008-02-18 @ 08:31:51
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0