big city

Jag håller på att göra mig i ordning nu. Det är helt hopplöst. det går verkligen inte. Jag hatar att göra mig i ordning när den skarpa solen lyser på. Det är inget smickrande ljus direkt. Nu återstår vad jag ska göra med håret idag. Det känns rätt hopplöst det också. Jag har en sådan tråkig lång nu så jag vet knappt ut eller in. Det är väl bara att bita ihop och hoppas att det snart är i en lite mer behaglig längd. Denna mllan längden som går precis till axlarna är så ful. Plattar man det så förstörs det genom att det ligger lite på axlarna och såt ur här och var.
Vilket problem jag har va?!
Sen är det för kort för att kunna sättas upp i en snygg toffs.
Men men. Det är bara bita ihop. Jag vet att jag kommer bli avudsjuk på alla andra snygga stockholmare i allfall. Ångrar mig alltid hur jag än gör. Så egentligen spelar det ju ingen roll direkt i så fall.
Hur som helst.
Nu ska vi bara fixa till oss, äta lite frukost och sen bli det stan som gäller. Känner mig lite mer peppad än vad jag gjorde igår. Jag hoppas jag kan hitta mig något snyggt.
Ikväll är det melodifestivalen som gäller.


226380-25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0