balfrisyr och kaffe

Idag har jag ordnat till med en balfrisyr till jobbet. Haha. Lockat och fixat och satt upp det på ena sidan och hej och hå. Tog inte så lång tid heller. Om det inte har förfalligt under dagen kanske att jag kan lägga upp en bild på det senare. Inte för att det är så mycket att se ändå. Nog om det.
Igår hade vi tvättdag. Det tvättades och donades lite och sen efter det fick vi oss en välförtjänt måltid på McDonalds. Satt där en stund och småpratade om ditten och datten.
Väl hemma hade jag fått två serier att kollapå osm jag har inskaffat, Gossip Girl och Grace första säsongerna. Det bli en trevlig helg känner jag. Började kolla på Gossip Girl igår och jag är redan fast. Jag trodde inte jag skulle det. Har bara sett något avsnitt här och där men ack efter 41 minuter var jag där igen. Fast i träsket. Så nu bli det mys för min del ikväll.
Tack Sune för hjälpen igår!
Senare vid halv elva kom Fredrik. Han var lite full och så men annars var det rätt trevligt. Gick och la oss efter en timme typ så det blev inte att umgås så mycket. Jag blev lite sur över något som jag inte riktigt vet men det är jag inte längre. Det var bra idag på morgonen.
Köpte ett nytt SL-kort idag. Det var lila den här gången. Det var något nytt. Fina! Fast det är inte lika fint att ha den i en röd lite plastficka längre fast vem bry sig om det. Rätt sött ändå.
Så nu sitter jag här på kontoret. Med en kopp kaffe och en banan och har det rätt trevligt en torsdag förmiddag som denna.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, seriöst med balfrisyr på jobbet ;)

2008-02-28 @ 10:10:18
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: Sandra

Hoppas du får en bra dag! =)

2008-02-28 @ 10:15:16
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: Anonym

Hallå! Jag tänkte tipsa dig om en ny tävling som jag har på min blogg där du kan vinna en egendesignad klänning av Liv Hanell Designs. Om du själv inte kan eller vill ha den, kan du ju ge bort den till någon i pressent. Eftersom att det bara finns ett exemplar av den här klänningen så blir du ensam om den. Kolla in bloggen :)

- fridahcharlotta.blogg.se/1204050634_n_d...nte_vara_s.html -

Kramar, Fridahcharlotta

2008-02-28 @ 10:21:37
Postat av: Sandra

tack tack =)

2008-02-28 @ 11:01:32
URL: http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0