å andra sidan.

Dagen har varit bra. Det har varit lite besök här idag och det är alltid trevligt med lite fikapauser. Dricka kaffe och småprata.
Ikväll åker Sune till Göteborg. Han ska vara borta länge. Vi har knappt träffats dom senaste veckorna känns det som. Ena åker hit andra åker dit typ. Helgen som var var vi båda iväg på olika håll denna helgen är han iväg o.s.v. Det var tur att vi fick en liten middag igår kväll.
Själv ska jag bara ta det lugnt idag. jag känner mig väldigt konstig i kroppen just nu. Ena stunden är jag jätevarm och andra fryser jag. Det är jobbigt. Jag hittar inget bra mellanting.
Om en stund är det slut för dagen och jag ska åka och handla lite. Sen blir det lite middag och mys för min del med en massa Gossip Girl.
I morgon är det fredag. Skönt att det snart är helg. Känner mig trött mest hela tiden. Vet inte vad det beror på. Så i helgen blir det till att försöka vila ut lite. Kanske en tripp till IKEA också men det är inget helt bestämt än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0