wake me up

Godmorgon.
Dags att göra sig i ordning för skolan. Det blir nog en trevlig dag hoppas jag, eller i allfall engelskan. Då skulle vi bara göra något skoj, typ leka haha. Eller kolla på film. Psykologin däremot känns sådär skoj. Gå igenom slutprovet och inlämningsuppgiften. Hoppas vi få sluta tidigare då det är sista lektionen men säkert inte. Efter ett sen ska jag fika med Tanja. Det blir mysigt. Städa mitt rum ska jag också göra, sy fast mina pärlor på koftan och träffa Fredrik. Ja det är väl ungefär det som står på schemat idag.
Igår kom Johanna hem och idag kommer Becka. Det är mysigt nu när alla kommer hem från sina respektive städer! Så på torsdag blir det troligen en väldigt mysig och trevlig fika!
Nu måste jag skynda mig lite för annars kommer det blir stressigt.

Kommentarer
Postat av: emelie

Fikar du med mig i mellandagarna sen när jag är hemma?;) puss

2008-12-17 @ 08:32:11
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0