underbara rara ting

Det är vinter ute. Snö och fint. Det är så fint med snö. Jag och mamma har varit på stan idag och shoppat lite. Jag hittade tre par trosor och en mössa och så har jag fixat en julklapp till vårt julklappsbyte. Den är så fin så, julklappen.
Lunchade på det nya cafét, Café Gusto eller vad det heter.
Funderar på ifall jag ska basta lite idag. Det kan vara skönt.
Sen var vi och handlade också först på Kvantum och då när vi åkte därifrån kom vi på att vi glömt att köpa tandkräm så vi åkte till Willys och där kunde man köpa After Eight för tio kronor för en liten ask. Så då slog vi till. Max fem per hus håll. Vi gjorde en fuling. Så helt plötsligt hade vi tio stycken. Ja jag vet, det är galet. Det är två kilo After Eight.
Ja just det, jag köpte nytt te idag också. Mors lilla Olle heter det. Köpte det på Olgas hus.


Dessa tre fina trosor köpte jag.


Fina.


Och så denna söta rara mössa.


Dessutom hittade jag ett par helt underbara tofflor som jag ska få i julklapp. De är så fina så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ligger det nya cafét någonstans? Vem "har" det? puss

2008-12-12 @ 19:45:47
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0