this day

Idag hade jag min sista dag på skolan. Engelskalektion då vi kollade på Rainman och psykologi där vi endasg gick igenom slutprovet och fick göra en utvärdering av kursen. Ja, det var det det. Slutade en timmer tidigare än tänkt så jag åkte till Fredrik en sväng och umgicks innan klockan skulle bli kvart över ett. Då träffade jag Tanja vid Café Gusto och fikade lite. Pratade en massa och gick en väldigt kort sväng på stan.
Har sittut och sytt in lite nya knappar i min kofta och ska snart göra mig i ordning lite. Ska åka ner till Fredrik ikväll. Vi ska kolla på någon trevlig julfilm, jag vill se Bonde söker fru också och sen mysa lite. I morgon är det fika med Becka, Johanna och Kristin som står på schemat. Det ska bli väldigt trevligt och jag blir glad bara jag tänker på det!
Ska visa min nya klänning också. Kommer bild om en liten stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0