svårväckt i stockholm

Godmorgon i stugorna. Här i Stockholm är vi svårväckta idag. Eller jag är uppe och nyduschad och ska göra mig i ordning snart. Fredrik däremot är svårare att få upp. Nu verkar han dock ha vaknat till.
Idag ska jag åka hem. Det är tråkigt. Egentligen vill jag åka hit nästa helg också. Kanske att jag gör det. Kanske att jag åker hit på torsdag igen.
Innan jag åker hem idag så ska vi gå en sväng på NK. Jag ska försöka hitta en väska. Kanske att jag har tur och gör det. Men bara för att jag vill det så gör jag säkert inte det. Sen måste jag plugga en massa för det har jag inte gjort någonting i helgen och det har ju förvisso varit väldigt skönt. Men nu få man ta smällen senare i stället.
Det är bara två veckor kvar i skolan.
Igår åt vi lyxfrukost med pannkakor och låg i sängen länge och hade det mysigt hela dagen. Nu ska vi snart äta frukost och det blir nog mackor och te men det är mysigt det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0