stan, fika och fynd

Det var ingen febril aktivitet här. Men idag har jag varit på stan så därför har det inte blivit mycket bloggande. Jag fyndade faktiskt också. En fin jacka för endast 198 kr och en bh med tillhörande trosor för 119 kr. Sen köpte jag en pocket bok också, inte på rea men ändå. Det var en bok av Paulo Coelho som heter Veronika bestämmer sig för att dö.
Nu ska jag göra mig i ordning lite och sen ska jag åka ner till stan och fika med Elin och Johanna. Senare ikväll ska jag mysa med Becka och Johanna så det kommer nog bli en väldigt fin och trevlig kväll tro jag.
Det är härligt att vara ledig. Dock är det inte så härligt för ekonomin men det är väl ett senare bekymmer som kommer att komma ikapp och knacka på dörren fortare än man anar.
Nu måste jag skynda mig lite. Visa bilder på mina inskaffade fynd senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0