städning - check

Vad jag känner mig duktig nu. Städat rummet och det ena badrummet. Nu får det vara nog för idag känner jag. I morgon ska jag städa av lite där det behövs. Typ köket, men det är ingen idé att lägga ner så mycket tid och kraft på idag för det kommer säkert stökas ner under kvällen då middag ska lagas och sånt. Men i morgon kan jag plocka i ordning lite.
Ferdrik ska snart åka hem från Stockhholm nu. Han kommer sent ikväll så vi ska nog inte träffas förrän i morgon. Då ska vi handla mat inför kvällen och sen blir det mys för hela slanten på kvällen med tre-rätters middag, bubbel och vin. Det ska blir väldigt mysigt.
Ska följa med mamma och pappa ner på stan nu. Kanske att jag hittar något fint. Jag är i köpatagen idag, fast jag har inga pengar att handla för.
Måste knäcka lite nötter också. På min begäran köpte vi jättemycket nötter i år för de godast brukar alltid ta slut så valnötter köpte vi i mängder, detta året har vi däremot inte ätit så mycket nötter så det är väl bäst jag börja knäcka.


Precis nu sa min mamma, som sitter och knäcker nötter, att jag måste äta upp nötterna nu när vi har köpte så mycket haha. Bäst jag sätter mig och börja knäcka lite nu då.


Kommentarer
Postat av: emelie

Ska du och Fredrik fira ensamma imorgon? Det ska nog Emil och jag också eftersom Lotta är sjuk.. Men jag har för mig att du skulle med ner till Lund?! puss!

2008-12-30 @ 16:41:25
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0