pearls

Tisdag idag. Idag har jag haft en fin skoldag. Eller inte mycket skola var det, bara fika. Först fika med historan då åt jag frukost med ostochskink-fralla och te med mango smak. Sen var jag hos Fredrik i 45-50 minuter och väckte honom medans jag väntade på att nästa lektion skulle börja. Då blev det fika på det nya Driv-In fiket på Stigs. Då fikade jag på en lussekatt och citronte. Ja sen va jag på stan med syster en snabbis. Köpte en kofta och en klänning som jag ska ha på mig på lördag. Sen köpte vi en massa pärlor som vi ska göra halsband och armband av och ge till var farmor och vår mormor. Det tycker vi är fint och en trevlig idé. Hoppas de blir bra bara så vi inte måste kasta oss ner på stan och panikköpa något sen dagen innan julafton.
Dessutom köpte jag också rosa pärlor som jag ska ha som knappar i min nya kofta så jag håller på att byter dem. Det blir fint hoppas jag.
Nu ska jag ner till Fredrik. Vi ska hämta mat och fika och dricka te och kramas en massa tror jag. Det blir mysigt.
I morgon är det min sista skoldag för denna terminen. Det känns lite konstigt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0