nyslingad med lite att fixa

Nyslingad är jag nu. Skönt. Nu ska jag bara sminka mig lite och sen åka ner på stan och fixa lite.
- Systemet
- Skomakare (klacka om ett par skor)
- Köpa en julklapp
- Köpa pärlor till ett till armband

Sen ska jag trä om armbanden vi gjorde igår. Alldeles för stora, vet inte riktigt hur vi tänkte igår. Men snabbt och smidigt ska jag trä om dom. Dessutom göra ett eget till mig själv. Åh så fina de blev.
Ikväll ska jag träffa Fredrik.
Trött blev jag nu när jag satte mig ner och andades ut lite.
Ska sätta lite fart nu så jag slipper vara på stan hela eftermiddagen. Är verkligen inte sugen på att gå ner på stan över huvudtaget. Fy så tråkigt det känns idag men ack så behövligt. Jag orkar egentligen inte. lat som jag är. Fast å andra sidan kan jag lika gärna åka ner i morgon fast då kanske inte julklappen finns kvar som jag ska köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0