mysigt & trevligt

Har haft en fin dag med fina vänner idag. Lunch med Becka, Kristin och Johanna. Pelikanen. Det var fint och mysigt och trevligt. Mycket prat och skratt och prat om lördag och juldag och sånt. Åh mysigt! På lördag är det först mongolisk middag på Lilla Krogen och sen lite mellan förfest och efter det hemvändarkväll med kära Värnamobo på Harrys. Ja det kommer bli fint minsann!
Nu har jag och syster precis gjort klart armband och halsband till mormor och farmor i julklapp. De blev väldigt fina och vi är så nöjda och stolta att vi har upprepat hur fina de blev flera gånger nu. Ska nog göra armband till mig själv också. De var så fina.
Nu ska jag läsa VeckoRevyn som man fick gratis på JC. Sen blir det mys med bokläsning, film och Bonde söker fru. Det är min kväll det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0