Moto Boy

Igår när jag satt på tåget och vi precis skulle gå av så var det en kille som tog ner en gitarr och en annan kille som frågade på engelska om han var musiker. Nyfiken i en strut som man är så lyssnade jag, gick inte undgå då man stod precis jämte. Killen med gitarr svarade ja, på frågan var han spelade för sorts musik sa han romantisk och att han skulle spela på en klubb ikväll och att ha varit där för över en timme sedan. Jag kollade på hans gitarrfodral och det stod "Moto Boy". På något sätt kände jag igen det men kunde inte placera det. Jag log lite mot honom och tänkte fråga var han skulle spela men jag vågade inte.
Nu när jag kollade runt på internet kom jag på vad det stod på fodralet och nu sitter jag och lyssna på honom och skäms lite för att jag tyckte att han verkade lite skum till en början men sen lite trevlig när han hjälpte den engelske kille som inte förstod vad som sas i högtalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0