mcdonalds kärlek

Vaknade strax innan sex, det tror jag att klockan var i allfall, sen somnade jag nog om och vaknade igen några minuter senare, kanske tjugo minuter. Min syster har precis åkt till jobbet. McDonalds. Öppning och jag vet precis hur det känns, dels har jag själv gjort det, många gånger förr. Dels drömde jag om det under de 20-30 minutrarna som jag sov. Jag drömde att jag var tillbaka, det var som vanligt. Eller som vanligt var för 1.5-2 år sedan, fast drömmen verkade vara nutid. Jag och Sune jobbade. Och ja det var faktiskt fint. Vi skojade och skrattade och allt var precis som vanligt och i drömmen så sa vi att allt kommer att bli bra. Så bra som det en gång var. Och det var så fint. Jag tror det kommer bli bra. Det gör jag.

Jag undrar om det är någon snö kvar ute. Jag vill ha snö. Det har varit vinterland några dagar nu och det är så fint. Det är fint med snö och jag vill inte att det ska töa.
Nu ska jag nog somna om och sova lite till. Klockan är ju inte mer än sjugo i sju.
Godmorgon så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0