måndag den 15 december

Då var det måndag. Jag sitter här och ska snart göra mig i ordning. Ska åka ner på stan och köpa biljetter till hemvändarkvällen. Sen ska jag och syster på stan en sväng, vi ska köpa lite julklappar är det tänk. Egentligen skulle jag plugga engelska men det få jag ta senare ikväll. Har tre texter och glosor till varje som ska göras. I morgon ska jag fika med historian på Pelikanen vid tio sen vid halv ett ska jag fika med engelskan. Mycket fika blir det. Och mycket trevligt är det.
Sen är snart denna termin på Komvux slut.
Idag är det grått väder ute. Det har töat och den mesta snön är nästan bortsmält. Det är tråkigt. Jag tycker om när det är vinter ute. Det är så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0