lördagsmorgon och kvällsfunderingar

Idag är det lördag. Sov hos Fredrik i natt men begav mig hemåt idag på morgonen. Nu är jag hemma. Är lite trött. Funderar faktiskt på att gå och lägga mig lite. Känner mig inte så utvilad som jag först trodde. Kanske kolla på någon film och bara ta det lugnt. Idag blir det först väldigt lugnt för sen ikväll blir det desto mer fartfyllt så jag spar mig. Middag och utgång. Det ska bli så roligt!
Min kofta är klar men nu har jag börjat fundera på vilken klänning jag ska ha på mig. Kanske bli en lila i stället. Undrar också hur jag ska ha håret. Uppsatt eller nersläppt? Lockigt ochher rakt? Känns som om man försöker fixa för mycket så kommer det bara bli pannkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0