klockan är strax efter åtta

Idag har det varit en fin dag. Först kollade jag på Körslaget gjorde mig i ordning och sen åkte vi till farmor. Där var det födelsedagsfika för hon fyller år idag. Det var kakor, bullar och tårta. Gott var det. Sen åkte vi och hämtade min syster och åkte hem, jag tog bilen till Fredrik och så kollade vi lite på tv och umgicks. Jag fick en hårfön, min ena julklapp. Den andra kommer om någon vecka. Det var en bra present och glad blev jag.
Nu har jag precis ätit. Det var gott och nu tänkte jag sätta mig och kolla på Körslaget. Jag hejar nog på Timo än så länge! För igår sjäng han en Kent-låt tillsammans med sin kör och det tycker jag var väldigt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0