julmust och vatten

Idag är jag verkligen seg. Törstig och trött i både kropp och själ känns det som. Ska ta mig lite och dricka nu. Kanske att jag ska ta och vila lite. Det kanske gör susen. Men först ska jag borsta tänderna. Sen lägga mig i soffan och kolla på Fanny och Alexander med mamma. Fast kommer nog inte orka kolla alla fem timmarna. Nu har ju visserligen en timme redan gått. Senare ikväll ska jag ner till Fredrik är det tänkt. Men vet inte när och så. Inget planerat. Men denna trötthet bero till stor del på sömnbrist i natt.
Vatten, vatten, vatten och en julmust till. Idag till frukost åt jag två små rostade mackor, fyra prinskorvar och tre köttbullar och drack en flaska julmust. Väldigt juligt och gott faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0