frukost.

Jag somnade om sen runt sju. Sov till tio då jag vaknade av sms. Hade en konstig dröm och kände mig inte så pigg. Somnade om en halvtimme och nu är jag betydligt piggare än innan. Tänkte äta lite frukost nu och försöka reda ut när jag ska träffa mina fina vänner Malin och Michan. Det är det som händer idag. Det ska bli så kul. Har inte träffats samtidigt på jag vet inte hur länge.
Jag måste läsa en bok också. Har ni några tips på bra lättsamma böcker som är trevliga att läsa såhär på jullovet?

Kommentarer
Postat av: michaela

läs the history of love! min favorit alla genre. finns både på engelska och svenska. själv föredrar jag alltid att läsa på originalspråket, alltså engelska i det här fallet. ses snart! puss.

2008-12-28 @ 13:58:21
Postat av: frida

tack för tipset. va inne och kollade lite om den boken. ska köpa den i morgon tänkte jag. de verkar väldigt vacker.

ses snart!

puss

2008-12-28 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0