drömmar om balen

Har precis kommit hem och duschat. Sov hos Fredrik i natt och nu ska jag göra mig i ordning och sen åka ner och luncha med fina flickor som är hemma under julen. Det ska bli väldigt mysigt.
Annars inte mycket nytt. Jag är hungrig, varm och blöt i håret så det är lika bra att sätta igång och fixa lite. Ikväll ska det göras armband och halsband är det tänkt. Hoppas det blir bra. Det ska bli intressant att se hur resultatet blir. Sy klart mina knappar också så jag inte sitter där på lördag med panik.

I natt drömde jag om balen. Vi hade redan gått samma år som vi tog studenten men detta var året efter och då fick man gå igen om man ville, det var många som gjorde det och så även jag och Daniel. Men jag var inte så nöjd med mitt hår och sånt så jag skulle in och fixa mig och blev väldigt sen och stressad och så kom en rektor eller något och pratade med mig sen och sa att Daniel hade valt att gå med en annan för att jag var sen och jag blev så ledsen och grät som bara den och snoret rann. Det var rätt hemskt faktiskt. De hade redan börjat gå genom stan elller folket då som stod och kollade på dem så jag visste inte vad jag skulle göra. Kännde mig helt övergiven och grät som en gris. Ja det var ingen rolig dröm direkt.
Men Daniel är inte sån i verkligheten. I verkligheten hade vi en väldigt fin bal och det var fantastiskt att få gå med sin barndomsvän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0