den 31 december 2008

Igår spelade vi spel här hemma. När då då? och Med andra ord spelade vi. Hela familjen. Det var jätteroligt. Spelade i tre timmar, om inte mer. Jag vann en gång under spelet När då då? och sen vann jag och pappa när vi spelade Med andra ord. Sen skulle jag och Malin vara i lag under Med andra ord men vi förlorade hela tiden, vi som trodde vi skulle vinna.
Nu ska jag fixa i ordning mig lite och sen ska jag ner och köpe blommor, hem och sen åka till Kvantum och köpa mat inför kvällen. Efter det ska vi nog fika hos Fredriks mamma en liten stund.            
Jag ska försöka hinna med en långpromenad under dagen men det känns som att det kommer bli väldigt stressigt allting så det hinns nog inte med. Jag är i allfall väldigt glad att det inte ska festas ikväll. Det ska bli så skönt med mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0