dan före dopparedan

Idag på morgonen vaknade jag vid kvart i fem och låg och vred mig, läste, kollade på serier till sju innan jag somnade och vaknade nu. Egentligen hade jag säkert kunnat somna om igen men det kändes lite onödigt så jag bestämde mig för att gå upp i stället. 
Idag är det massa fix till den stora dagen i morgon. Julafton. Jag älskar julen. Det är hur mysigt som helst. Idag måste jagf ixa den sisa julklappen till syster och sen ska det slås in julklappar i mängder. Och dessutom ska det tvättas och donas och julgranen ska kläs och ikväll blir det nog julmys. 
Kanske ska jag och göra mig i ordning lite nu och sen så fort som möjligt ta mig ner på stan innan det blir hela värnamo som snurrar runt där nere i affärerna för att precis som jag, panikköpa det sista. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0