dags att göra sig nyårsfin

Ingen hejdundrande aktivitet på bloggen idag. Nu har jag duschat och ska börja göra mig i ordning snart. Dags att klippe lugg igen känner jag så jag ska göra det idag så jag bli lite nyårsfin. Kommer säkert ångra mig direkt efter, det bruka vara så men den smällen få jag ta i så fall. Dags att börja sätta igång så jag hinner måla mina naglar sen i godan ro så det inte kletar och bli fult.
Idag har vi handlat, jag och Fredrik, inför vår nyårskväll. Det kommer bli kalasbra tror jag. Sen fikade vi lite med hans mamma och sen här hemma har jag inte gjort så mycket alls.
Nu dags att sätta fart, om en timme kommer det gäster hit och då vore det ju rätt bra om man var någorlunda iordninggjord kan jag tycka.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0