blommor och blått

Idag har jag haft en fin dag. Det började som sagt med en tur på stan. Det var trevligt och där fann jag dessa ting.


Dessa fina, söta underkläder.


Och denna jacka.

Sen hemma åt jag frallor med os och apelsinmarmelad och drack te. Sen åkte jag och hämtade Johanna och vi begav oss ner till Pelikanen där vi träffade Elin och hennes kusin Malin. Fikade lite och pratade. Det var mysigt. Jag fick mitt te i fel strupe så te flög upp i näsan och det kändes som om jag hade fått mig en kallsup. Just det var inte så trevligt men annars så.
Åkte till Elin och lämnade av henne och Johanna hämtade lite grejer, åkte till Kvantum och köpte chips, donken för cheesburgare och sen hem till Becka. Sen satt vi och kollade på Sex and the City filmen.
Det har varit en mysig dag och kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0