annandagen

Goddag. Sitter och kollar igenom mina sms på den gamla telefonen, fick en ny i julklapp. Jag har ju en förkärlek för sms så jag kan inte riktigt slänga dem och de följer inte med till den nya telefonen. Så nu har jag över 2000 sms att gå igenom. Det är många som man kan slänga så det är det jag håller på med just nu. Radera en massa. Det tar tid men det få det göra. För sen ska jag skriva in alla fina sms i en bok. Jag har några pappare med gamla sms från förra telefonen också men de har inte kommit in i någon bok än som jag sa att de skulle.
Lite töntigt att inte kunna slita sig. Men det kan vara rätt mysigt att ha sen. Kolla tillbaka och minnas lite.
Fredrik sov hos mig i natt. Har inte sovit så bra för han ha snurrat runt, fram och tillbaka så jag måste nog sova lite sen. Idag, klockan två är det Fanny och Alexander på tv. Fem timmar lång är den. Det blir en trevligt annandag jul. Jag tycker den filmen är rent fantastisk så därför tänkte jag kolla på den. Fin är den. Tragisk men fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0