1 december 2008

Vilken dag!
Känner mig helt matt i skallen nu. Har pluggat svåra ord, övat på det ena av mitt muntliga framträdande som ska ske i morgon, samt ytterst lite psykologi så det borde jag egentligen inte ens skriva. Jag är livrädd för psykologiprovet för det är tydligen ett väldigt stort sådant verkar det som och jag har inte lagt ner det minsta energi på det, jag har inte riktigt hunnit. Det andra har tagit så mycket av min tid. Det sura är att jag säkert inte kommer få så bra och därför bara höja mig till ett VG i slutändan i stället för ett MVG som jag hoppats på. Men kanske, kanske, kanske lyckas jag få till något på provet. Men det ska nog mycket till för att det ska ske.
Hur som helst. Eftersom jag nu tycker det är dags att lägga ihop böckerna tänkte jag i stället ägna kvällen åt att titta på en julfilm, The nightmare before christmas, den låter inte så fasligt julig dock.
I morgon ska jag våga mig ut i verkligheten igen. Det ska bli spännande att se vad den har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0