yes yes yes

Igår hade jag en lugn dag. Först va jag nere på Komvux och fick mitt schema. Fredagar går jag i skolan fram till tjugo i fyra, inte så skoj med tanke på att jag missar sista bussen till Stockholm och med tanke på att Sj är så dyrt så känns det inte ens som ett alternativ, sen börjar jag klockan åtta på måndagmorgon. Men efter vecka 40 kommer jag sluta mycket tidigare på fredagar och börja senare på måndagar vilket betyder att jag kan åka till Stockholm och hälsa på min karl. Anledningen till att det är på detta viset är att matte b endast håller på i sju veckor, sju intensiva och tuffa veckor men det ska väl gå bra. Annars är jag rätt nöjd med schemat.
Efter Komvux gick jag en sväng på stan med syster, hittade ingenting utom ett läppglans. Lunchade med Becka, det var väldigt trevligt. Sen handlade jag med mamma och efter det var det lugnt. Mamma och pappa va hundvakt på kvällen så jag va ute en liten runda med henne.
Somnade vid elva. Skönt.
Idag kanske det blir lite utgång, dricka lite vin och så i allfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0