sovsällskap av denna sötnos.

Lördag. Jag har sovit lite till och från i natt. Känns som jag låg vaken mellan tre och fem. Det gjorde jag nog också. Vid fem kom kissen och la sig hos mig och så somnade vi båda så sött.
Vid tjugo i sju kröp hon fram och slickade mig på näsan så att jag vaknade. Klappade henne lite och sen vände jag på mig och tänkte somna om. Men då kröp hon till andra sidan och skulle vara nära ännu mer. Så otroligt söt är hon. Så jag satt och klappade henne en stund när hon låg i knät och när hon höll på att somna så flyttade jag oss lite så jag kunde ligga ner och somna om jag också. Och det gjorde vi.
Drömde att jag skulle lämna tillbaka henne idag. Grät i drömmen och jag börjar inse hur mycket jag ha fäst mig vid denna lilla sötnos.
Hon är ett bra sovsällskap. Mjuk, len och gosig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0