skri.

Ha varit vaken sedan åtta idag på morgonen. Det har varit lång fem timmar. Fredrik har jag inte hört något ifrån sedan två missade samtal igår kväll klockan åtta. Jag är så förbannad att hälften kunde vara nog men samtidigt i ilskan så är jag orolig. Han borde ha sett att jag har ringt hundrafemtiotusen gånger typ. Han bode ha hört av sig, ringa eller skicka ett sms. För det är inte möjligt att man inte ha kollat sin telefon från åtta på kvällen fram tills nu. Det finns väl ingen som inte kollar sin mobil på så länge.
Annars har jag lekt med katten och räknat matten denna förmiddag. Nu ska jag fortsätta med diverse skolgrejer. Dock kan jag inte riktigt koncentrera mig på vad jag gör men jag försöker ignorera tanken på att jag har en pojkvän som inte svarar och inte är så värst mycket till pojkvän just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0