sköna söndag

Söndag söndag söndag. Jag gillar söndagar, det är något fint med söndagar fast de kan vara laddade med ångest och stress för att snart är det måndag och då börjar allvaret igen. I morgon börjar mitt allvar. Eller i morgon är det bara introduktion och registrering men på tisdag då smäller det.
Jag måste köpa block.
Idag ska jag nog inte göra någonting, jag känner inte för att göra något speciellt. Bara ligga och läsa min bok som jag precis ha börjat i Mörker som gör gott av Thomas Engström. Spela Dx-Ball och kolla på Svensson Svensson.
I morgon ska jag klippa mig! Längtar men vill inte längta för mycket för då gå tiden så fort och då är det snart tisdag och då bärjar allvaret och då är min semester slut.
Om ca två veckor ska jag vara kattvakt till denna lilla fina kattunge. Så mysigt det ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0