silly crimes

Jag funderar på ifall jag ska ut och gå nu direkt. Det känns som en bra idé. Dock känner jag mig inte alls motiverad just nu men det är ju bättre att gå nu om man ska gå så att man ha det gjort. Funderar dessutom på att baka bullar idag. Det är ju jag som sköter hushållet här hemma för tillfället hah. Jag har ju inte så mycket annat att göra just nu.
Men idag var det sagt att jag skulle börja mitt nya liv och det har jag gjort också. Jag har redan börjat lite med planeringen inför hösten. Det är det som är det nya, plus lite annat. 
Det första jag gjorde när jag hade vaknat var att ringa till Komvux så i morgon ska jag på möte och prata lite om vad som händer. Det tycker jag var rätt bra gjort av mig. Nu har jag varit vaken i ca en halvtimme. Känner mig lite trött för det blev sent igår och är sugen på att bara ligga i sängen lite och surfa runt eller läsa eller kolla på Dirty Sexy Money. Det kanske ge sig med insperation att gå ut och gå sen då. Hade en liten konstig och stressig dröm inatt så när jag vaknade kände jag mig mer matt än utvilad.

Igår träffade jag Sune en sväng. Han fixade mitt internet så nu sitter jag vid min egen data! Sen blev det även lite besök uppe vid det gula M:et med en massa prat. Det har varit för få sådana stunder i sommar.

Funderar på när det kan tänkas bli dags att åka till Stockholm. Hade kunnat åka i morgon efter mötet men samtidigt så känner jag att jag måste reda ut lite om vad som ska hända, så att jag har en plan innan jag åker till Stockholm. Det är väl vuxet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0